Medisch Pensioen

AntwerpCity
Topic Starter
Berichten: 7

Medisch Pensioen

#1 , 15 nov 2011 15:14

Mijn ex-vriendin bij wie ik 3 kinderen heb is, kort na haar opleiding bij de rijkswacht, op 31-jarige leeftijd op medisch pensioen gezet wegens een knieblessure. Nu zoveel jaren later is er van deze knieblessure niets meer te merken en zet ze regelmatig de bloemetjes buiten, vakanties maakt ze alleen en heeft nog amper tijd voor de kinderen door haar druk bezette leven. Ik betaal elke maand netjes 785euro en moet daar hard voor werken, daarbovenop deel ik in de schoolkosten en vang de kinderen op wanneer zij op zwier gaat. (Als ik dit niet doen zitten de kinderen vooral bij de grootmoeder) Ondank al deze toegevingen van mijzelf, krijg ik nu een uitnodiging om voor de vrederechter te komen omdat zij niet toekomt met het kindergeld. Jullie kunnen misschien begrijpen dat dit voor mij de druppel is... Is er een mogelijkheid dat ik haar medisch pensioen kan laten herzien? Ik ben er van overtuigt dat ik aan de hand van verklaringen en facebookberichten kan bewijzen dat zij wel in staat is te functioneren en zeker geen last meer heeft van haar knie! Zodat zij zelf merkt hoe het is om voor je geld te werken. Kan iemand mij helpen a.u.b?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 15 nov 2011 16:44

Waarom stel je deze vraag steeds opnieuw?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

AntwerpCity
Topic Starter
Berichten: 7

#3 , 15 nov 2011 16:51

Ik heb ze in 3 verschillende onderwerpen gesteld omdat ik niet goed wist in welk onderwerp deze vraag het beste past... Mijn excuses.

Reclame

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”