Gehoorschade/ pieptoon /tinnitus oorzaak

deesisgoe
Topic Starter
Berichten: 1

Gehoorschade/ pieptoon /tinnitus oorzaak

#1 , 28 sep 2011 19:33

Ik zit met een vraagje over wat ik kan ondernemen met mijn probleem.
Ik zal even de situatie schetsen. Op het einde van het 6e leerjaar gaan wij meestal met de laatste 3 jaren van het lager onderwijs op een zomerkamp eind augustus. Daar wordt er gebruik gemaakt van toeter op gas om te wisselen van spel. Op een gegeven moment stond ik te praten toen het stil moest zijn in de rij. De enige oplossing die mijn leraar had was een toet op gas tegen men oor aan te laten afgaan. Ik weet nog dat mijn oor onmiddelijk enorm hard begon te tuuten en ik kon er niet van slapen en dat duurde zeker 3 dagen lang.
Nu, als ik 19 jaar ben besef ik eigenlijk pas hoe hard deze handeling erover ging. Mede omdat ik nu een constante pieptoon hoor.

Nu is mijn vraag weten jullie wat ik kan ondernemen?
Hopelijk is mijn post goed geplaatst.
Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 28 sep 2011 20:00

Iedere redelijke termijn om een klacht in te dienen is verstreken. U kunt de gehoorschade immers ook in bv. een discotheek opgelopen hebben.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”