Veranderd van huisarts en laatste aanpassing medisch dossier is verdwenen.

josi
Topic Starter
Berichten: 551

Veranderd van huisarts en laatste aanpassing medisch dossier is verdwenen.

#1 , 19 mei 2022 11:04

Ik ben onlangs naar een andere huisartsen praktijk gegaan omdat mijn vorige huisarts met pensioen is.Nu zie ik dat er enkel de gegevens van mijn medisch dossier van 2019 instaan en niet de aanpassing die mijn vorige arts gedaan had in 2020.Ik heb de beide verslagen wel op mijn pc staan.
Hoe kan ik dit in orde brengen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
The Oscars
Berichten: 522
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 mei 2022 16:43

Ik ben onlangs naar een andere huisartsen praktijk gegaan omdat mijn vorige huisarts met pensioen is.Nu zie ik dat er enkel de gegevens van mijn medisch dossier van 2019 instaan en niet de aanpassing die mijn vorige arts gedaan had in 2020.Ik heb de beide verslagen wel op mijn pc staan.
Hoe kan ik dit in orde brengen?
Uw andere huisartsenpraktijk verzoeken de ontbrekende verslagen toe te voegen aan het patiëntendossier conform artikel 9, paragraaf 1, tweede lid Wet Patiëntenrechten.
.

josi
Topic Starter
Berichten: 551

#3 , 20 mei 2022 09:19

Bedankt,dan neem ik de verslagen volgende keer mee en vraag ik om dit bij mijn medisch dossier te voegen.

Reclame

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”