Narcistische Manipulatie

AutismeAdhdEpelepsie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Narcistische Manipulatie

#1 , 15 jul 2019 09:44

Ik Het Kort
ik man 29 lentes medische beperking, geen mogelijkheid op job voor eigen inkomen, invaliditeit (+-940/maand) alleen wonen onmogelijk alsook ivm gezamenlijke belangen en zorgnood, eigen financiële problemen.

zodanig uitgevoerd dat het lijkt alsof ik spoken zie, alsof zij (moeder) barmhartig is terwijl ze bewust situaties creëert in poging mij te intimideren, domineren om zich beter te voelen.
vroeger ik besefte het niet
switch ik ben door haar verstoten geweest als ze vriend had en moest het huis uit, gepoogd alleen te wonen maar medische problematiek verergert intussen is ze alsook terug alleen.

waardoor ik leef noodgedwongen samen met haar en ik besef haar manipulatie omdat ik er niet meer in geloof dat ze van mij houd, ik uit dit maar niet veel mensen aanvaarden mijn klachten naar waarheid omdat moeder sluw en manipulatief is, sterker mensen uit mijn omgeving beseffen niet dat ze zelf gebruikt en gemanipuleerd worden !

mijn klachten worden doorgaans enkel door mensen die mij goed kennen aanvaard, omgeving wil het probleem niet zien en ik word om den duur in een sociaal isolement geduwd door dat mensen geen waarheid willen zien in wat ik zeg door haar manipulatie.

ze is ziekelijk narcistisch maar ze gaat manipulatief veel verder als narcisme alleen, ze zet men omgeving tegen mij op omdat ik er over praat mij tegen de mensen rond mij probeer hierover te uiten.

Ze kan niet aanvaarden dat ze niet meer zelfstandig is en ze voelt haar meer en beter als een ander, ze is zelfzuchtig en egoïstisch.. ik besef het nu maar ertegen vechten (welk ik doe) maakt mijn leven kapot, ik geraak er niet van verlost ik zit vast, wat kan ik doen, hoe kan ik hieraan ontkomen of op zen slechts hoe moet ik hier mee om?

dan vraag ik mij natuurlijk ook af, is dit strafbaar en indien ja hoe bewijs je in hemelsnaam zo iets??? zijn er diensten die mij kunnen helpen op welke manier dan ook en zo???

elk type info is welkom.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 15 jul 2019 10:02

Ik zie hier geen misdrijf.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 jul 2019 10:06

Maak eens een afspraak met het CAW. Samen kunnen jullie je problemen doorpraten en zoeken naar een oplossing. Misschien dat begeleid of beschermd wonen voor jou een oplossing kan bieden.

Veel succes in je zoekwerk.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”