GIP geweigerd door het staatsonderwijs. "GOKBEDRIJF"

k.b.
Berichten: 876

Re: GIP geweigerd door het staatsonderwijs. "GOKBEDRIJF"

#16 , 16 apr 2015 11:08


Ik moet iets doen zodat ik verder mag werken aan mijn gokbedrijf...

Dan zal je op de schriftelijke wijziging schriftelijk moeten reageren liefst verwijzend naar de procedures uit het examen- en schoolreglement .

k.b.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#17 , 16 apr 2015 20:03

Natuurlijk ga ik mijn huidige GIP verder afwerken ik ben toch niet gek dat ik nu nog tijdens de laatste 10 weken voor een nieuw GIP ga werken dat helemaal niet, die plezier ga ik niemand schenken

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#18 , 16 apr 2015 20:05

Mag ik eens vragen... zo'n GIP-opdracht (da's toch een soort mini-onderneming of zoiets)... dat gaat daarbij toch om een FICTIEF bedrijfje hè?
Ja dat klopt maar zoals ik al zei ben ik het van plan om het in de toekomst te verwezenlijken.

Reclame

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#19 , 18 apr 2015 00:31


Ik moet iets doen zodat ik verder mag werken aan mijn gokbedrijf...

Dan zal je op de schriftelijke wijziging schriftelijk moeten reageren liefst verwijzend naar de procedures uit het examen- en schoolreglement .

k.b.
Dat heb ik eerder al gedaan maar ze accepteren het gewoon niet maar dan nog mij houden ze niet meer tegen, het is gedaan om "de slaafje" te zijn van het onderwijs. Ik ga gewoon verder met mijn gokbedrijf en als die vrouw wat zei dat ik wel een gokbedrijf mocht doen iets zegt dan ga ik haar ook bedreigen. Ik begin eindelijk wakker te worden en in opstand te komen voor mijn rechten tegen het onderwijs :twisted:

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#20 , 18 apr 2015 00:47

als die vrouw wat zei dat ik wel een gokbedrijf mocht doen iets zegt dan ga ik haar ook bedreigen

Goeie oefening om later met maffia methodes gokkers met schulden te bedreigen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#21 , 18 apr 2015 00:55

als die vrouw wat zei dat ik wel een gokbedrijf mocht doen iets zegt dan ga ik haar ook bedreigen

Goeie oefening om later met maffia methodes gokkers met schulden te bedreigen.
Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn dan betekent dat niet dat ik maffia methodes ga gebruiken om de gokverslaafden in schulden te zetten, dat is niet mijn intentie ter duidelijkheid. Ik ben zeer serieus bezig aan mijn GIP omdat ik mijn gokbedrijf later zal verwezenlijken.

+ Niemand is rijk geworden door 8uren per dag te gaan werken, dat weet u beter dan mij denk ik met uw ervaringen.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#22 , 18 apr 2015 10:50

[Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn .
Dat lijkt me nu echt het argument van het jaar te zijn. :lol:

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#23 , 18 apr 2015 18:47

[Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn .
Dat lijkt me nu echt het argument van het jaar te zijn. :lol:
Lach maar op je gemak maar over paar jaren ga ik lachen :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#24 , 18 apr 2015 20:11

En weer een pak gokverslaafden erbij. Hopelijk kunnen kantoren als dat van u daarop dan beboet worden. Kunnen wij op onze beurt nog harder lachen.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#25 , 18 apr 2015 20:17

Gebrek aan maturiteit?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

eylis
Berichten: 8840

#26 , 18 apr 2015 21:40

Belangrijke practische tip voor de eindredactie van de GIP: zelfstandige naamwoorden die als lidwoord "de" dragen, krijgen als diminutief "het" als lidwoord. de slaaf wordt dus het slaafje. Maar in meervoud wordt dat weer: de slaafjes. Zelfstandige naamwoorden die als lidwoord (enkelvoud) "het" dragen, krijgen "dat" als betrekkelijk voornaamwoord. Zoals 'het plezier' wordt 'dat plezier'. Maar wordt het zelfstandig naamwoord meervoud, dan wordt het weer die: "die plezieren". én die pleziertjes. Het meisje dus, dat meisje en die meisjes.

Turaki
Berichten: 6870

#27 , 19 apr 2015 01:12

Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn
Lijkt mij voldoende reden om de GIP te weigeren. Gokverslaafden zijn geestelijk zieken (staan in de DSM V als "gok stoornis"), en een gokbedrijf dat zich net op deze mensen richt is dan ook moreel niet te verdedigen.

Daarnaast lijkt het mij noodzakelijk dat een bedrijf, zelfs een fictief, voldoet aan de wettelijke bepalingen. Een gokbedrijf oprichten dat naar alle waarschijnlijk geen vergunning zal krijgen van de kansspelencommissie is geen goed zakelijk plan, en zal naar alle waarschijnlijkheid leiden tot een onvoldoende, en bijgevolg automatisch een C-attest. Kan u toch aantonen dat u voldoet aan alle voorwaarden van een vergunning, zit u met het probleem dat u alle gokverslaafden die geregistreerd zijn de toegang tot uw diensten moet ontzeggen, wat wederom een slechte basis is voor een zaak, u dus een bedrijf heeft met geen inkomsten, en dus ook waarschijnlijk een C-attest.
Een aangekondigde onvoldoende lijkt mij bijgevolg ook een goede reden om, voor uw eigen bescherming, de GIP waar u aan werkt te weigeren, zodat u nog iets anders kan maken dat wel kans op slagen heeft.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#28 , 19 apr 2015 01:44

1. Gokverslaafden zijn geestelijk zieken (staan in de DSM V als "gok stoornis"), en een gokbedrijf dat zich net op deze mensen richt is dan ook moreel niet te verdedigen.
2. en dus ook waarschijnlijk een C-attest.
3. Een aangekondigde onvoldoende lijkt mij bijgevolg ook een goede reden om, voor uw eigen bescherming, de GIP waar u aan werkt te weigeren, zodat u nog iets anders kan maken dat wel kans op slagen heeft.
1. Hoe hebben bedrijven zoals Unibet, Betfirst, Napoleongames een omzet van miljoenen euro's? dat moet je mij eens duidelijk uitleggen, iedereen weet dat ze dankzij de gokverslaafden miljoenen euro's verdienen maar ze ontkennen het allemaal en u bent minder intelligent zoals al die andere mensen die denken dat ze geen winst maken door gokverslaafden en dat ze geen gokverslaafden willen, ondertussen zijn ze zeer blij dat ze gokverslaafden als klanten hebben!

2. Ik kan geen 4de keer mijn jaar opnieuw doen het is al te erg voor mij en het heeft niks te maken met verkeerde richting want op mijn hoofdvak die ik 11 uren per week heb heb ik een jaartotaal van +85%, ik ga later verder studeren voor deze vak.

3. Ik ben eigenlijk niet de maffia hier maar bedrijven die ontkennen dat ze geld willen verdienen van gokverslaafden zijn de maffia's!!!!!!!!

Ik zal mijn GIP gewoon voortzetten en als er iets gezegd wordt zal ik hun bedreigen zo simpel, ik kan daar niet tegen sinds begin september zo hard werken en dat op je gemak komen zeggen "een nieuwe gip" ********* probeer het vanuit mijn afstand te bekijken...
Laatst gewijzigd door Gokken op 19 apr 2015 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#29 , 19 apr 2015 01:44

Belangrijke practische tip voor de eindredactie van de GIP: zelfstandige naamwoorden die als lidwoord "de" dragen, krijgen als diminutief "het" als lidwoord. de slaaf wordt dus het slaafje. Maar in meervoud wordt dat weer: de slaafjes. Zelfstandige naamwoorden die als lidwoord (enkelvoud) "het" dragen, krijgen "dat" als betrekkelijk voornaamwoord. Zoals 'het plezier' wordt 'dat plezier'. Maar wordt het zelfstandig naamwoord meervoud, dan wordt het weer die: "die plezieren". én die pleziertjes. Het meisje dus, dat meisje en die meisjes.
Zal ik onthouden (y) 8_)

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#30 , 19 apr 2015 01:45

En weer een pak gokverslaafden erbij. Hopelijk kunnen kantoren als dat van u daarop dan beboet worden. Kunnen wij op onze beurt nog harder lachen.
Bedrijven die ontkennen dat ze geld willen verdienen van gokverslaafden zijn de maffia's!

Terug naar “Onderwijsrecht”