GIP geweigerd door het staatsonderwijs. "GOKBEDRIJF"

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: GIP geweigerd door het staatsonderwijs. "GOKBEDRIJF"

#46 , 19 apr 2015 17:34

[En nu graag een antwoord op mijn vraag --> Waar kan ik dit aanvechten?
Bij de raad van state van een staat ergens achter Afghanistan :lol: En blijf misschien ineens daar wonen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#47 , 19 apr 2015 20:18

[En nu graag een antwoord op mijn vraag --> Waar kan ik dit aanvechten?
Bij de raad van state van een staat ergens achter Afghanistan :lol: En blijf misschien ineens daar wonen.
Wacht even ik zal voor je mee lachen zodat je niet schande wordt, " :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ", iemand die voor zijn eigen grappen lacht :lol:
Jij bent de grapjas van dit forum. 8_)

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#48 , 19 apr 2015 21:38

Zoals ik al schreef: duidelijk gebrek aan maturiteit. Waarschijnlijk ook te laag I.Q.
Dat blijkt duidelijk uit de zinsbouw en de argumentatie in het algemeen.
Bovendien grote kans om in de misdaad te belanden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#49 , 19 apr 2015 22:28

En welk type van vergunning zou u aanvragen en waar?

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#50 , 19 apr 2015 23:11

Zoals ik al schreef: duidelijk gebrek aan maturiteit. Waarschijnlijk ook te laag I.Q.
Dat blijkt duidelijk uit de zinsbouw en de argumentatie in het algemeen.
Bovendien grote kans om in de misdaad te belanden.
Zoals ik al schreef: GRAPJAS 8_) , stop nu maar met die zevers van jullie en antwoord op mijn vraag.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#51 , 19 apr 2015 23:13

En welk type van vergunning zou u aanvragen en waar?
Ik weet niet daarom dat ik het vraag, het wordt tijd ik moet iets doen morgen gaat het laatste trimester van start. Er resteren nog 10 weken

Franciscus
Berichten: 38596

#52 , 19 apr 2015 23:16

Wil u zeggen dat U niet weet elk type van vergunning u moet hebben ...
Weet u hoe en waar u die moet aanvragen en over welke documenten u moet hebben???

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#53 , 19 apr 2015 23:26

Wil u zeggen dat U niet weet elk type van vergunning u moet hebben ...
Weet u hoe en waar u die moet aanvragen en over welke documenten u moet hebben???
Neen, als ik dat allemaal wist zou ik het niet vragen. Ik wil zo uitgebreid mogelijk geïnformeerd worden, daarom dat ik hier ben.

Franciscus
Berichten: 38596

#54 , 19 apr 2015 23:33

Als u nu nog niet weet welke wetgeving van toepassing is voor het openen van een wedkantoor en bij welke instanties u allemaal moet zijn vrees ik het ergste.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#55 , 19 apr 2015 23:47

Als u nu nog niet weet welke wetgeving van toepassing is voor het openen van een wedkantoor en bij welke instanties u allemaal moet zijn vrees ik het ergste.
Ik heb enkel dat mail in bezit waarop de leerkracht van Bedrijfseconomie mij de toestemming heeft gegeven om aan een gokbedrijf te werken voor mijn GIP.

Ik ga morgen nog eens hierover met mijn leerkracht(en) een babbeltje doen, en als we niet tot mijn gewenste conclusie komen ga ik naderhand een advocaat inhuren want wat zei doen is niet menselijk.
Als u belangrijke inlichtingen heeft hoor ik het graag. dus alleen inlichtingen en geen andere zevers dan verlies ik alleen maar tijd

Franciscus
Berichten: 38596

#56 , 19 apr 2015 23:55

U hebt niet geantwoord op mijn vraag weet u hoe u dat moet doe, of weet u dat niet?
En met dat bedoel ik een aanvraag voor een wedkantoor te openen.
Laatst gewijzigd door Franciscus op 20 apr 2015 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.

meesje
Berichten: 475

#57 , 20 apr 2015 00:02

Wat is dat het STAATSONDERWIJS?????????????
Een nieuwe vorm van onderwijs voor eencelligen????
Waar een weg is is een wil.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#58 , 20 apr 2015 00:43

Vandaag ga ik met mijn leerkrachten hierover een gesprek hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door Gokken op 20 apr 2015 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gokken
Topic Starter
Berichten: 24

#59 , 20 apr 2015 00:46

U hebt niet geantwoord op mijn vraag weet u hoe u dat moet doe, of weet u dat niet?
En met dat bedoel ik een aanvraag voor een wedkantoor te openen.
Dit is een GIP ter duidelijkheid, hier heb je geen vergunning voor nodig om aan een gokbedrijf te werken.

Turaki
Berichten: 6870

#60 , 20 apr 2015 06:45

Dit is een GIP ter duidelijkheid, hier heb je geen vergunning voor nodig om aan een gokbedrijf te werken.
Klopt, maar je moet wel weten welke vergunningen nodig zouden zijn mocht dit een echt bedrijf zijn, en aan welke voorwaarden je moet voldoen om deze vergunningen te krijgen.

Terug naar “Onderwijsrecht”