Kan Hogeschool zomaar alles doorfactureren?

Ano91
Topic Starter
Berichten: 1

Kan Hogeschool zomaar alles doorfactureren?

#1 , 06 mar 2013 09:33

Hallo!!

Gisteren nogmaals een factuur gekregen van mijn hogeschool. 50€ en als omschrijving staat er: Bijdrage in algemene voorzieningen en kosten semester 6 ... Oké, maar waar staan die algemene voorzieningen en kosten voor? Kopies? Cursussen? Kan niet want sinds dit semester moeten we alles zelf afdrukken... Een collega van mij belde deze morgen de financieel medewerker van onze hogeschool op. Zij vertelde dat die 50€ staat voor het gebruik van klaslokalen en administratieve kosten enz...

WAT??? Dus wij betalen onze klassen? Wij betalen de secretaresses? En wat gebeurt er met ons inschrijvingsgeld? (600€!) En als ik me niet vergis, betaalt de staat grotendeels het onderwijs??

Kunnen zij zomaar deze kosten doorfactureren naar ons??

Mvg!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
timoVP
Berichten: 27

#2 , 08 apr 2013 23:36

Ik heb zelf ook vroeger dit meegemaakt. Het bleek gewoon een fout te zijn na alles te bespreken met het secretariaat. Bel uw school.

Reclame

Terug naar “Onderwijsrecht”