Vraag genade

vintage6893
Topic Starter
Berichten: 35

Vraag genade

#1 , 14 jan 2013 12:56

Beste collega's
Ik heb een zware fout gemaakt en ben ontslagen in het onderwijs. Momenteel doe ik 2 jaar vooropzeg.
Mijn vraag is: voor correctionele feiten heb je recht om genade te vragen aan de Koning. Voor burgerlijke en privézaken niet.
Ik ben tot inkeer gekomen. Ik moest me volledig herbronnen. Ik ben volledig terug vatbaar om les te geven na een lange periode van sukkelen.
Waar moet je met deze vraag terecht binnen het onderwijs?

een brief schrijven naar R. Verdyck Hoofd GO???

dank voor de info

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jef 007
Berichten: 737

#2 , 14 jan 2013 12:58

ik denk dat u best die naam VERWIJDERT!

vintage6893
Topic Starter
Berichten: 35

#3 , 14 jan 2013 13:26

Ik ben niet mee?
Waarom naam verwijderen?

Reclame

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 14 jan 2013 15:57

Lees er de voorwarden van dit Forum op na.

Vandebos
Berichten: 16087

#5 , 14 jan 2013 16:23

Het gaat hier niet om een beschuldiging naar een persoon toe, gewoon de vraag of dit effectief diegene is naar wie een dergelijk verzoek dient gericht te worden. Naam mag blijven staan.

Oude Belg
Berichten: 3192

#6 , 14 jan 2013 16:46

Gewoon weer solliciteren en proberen aan de bak te komen als tijdelijke leerkracht.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Onderwijsrecht”