Fraude examens, herkansing, heel de klas moet slagen

Nothomb
Topic Starter
Berichten: 5

Fraude examens, herkansing, heel de klas moet slagen

#1 , 04 feb 2012 11:24

Mag verwijderd worden, andere hobby
Laatst gewijzigd door Nothomb op 04 feb 2012 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 04 feb 2012 14:34

"de eindexamens PAV, Nederlands en Wiskunde"
Toch eerst maar wat basisresearch doen. Nederlands en wiskunde (met kleine letter, ja) maken deel uit van het Project Algemene Vakken of PAV. Een school die examens inricht voor deze "drie vakken" is niet goed bezig. Bij PAV is er gewoonlijk trouwens geen traditioneel examen, maar een examenproject. Een video maken van leerlingen zonder dat te melden : inbreuk op de privacy. Wat bedoel je met "omdat de leraar de fraude in de hand heeft geholpen" Fraude in de hand helpen is géén Nederlands.
Ik heb zo mijn twijfels over de aanloop naar dat concept, met name de geloofwaardigheid, en over de taalvaardigheid. Ik zou toch maar een andere hobby zoeken :wink:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#3 , 04 feb 2012 18:56

Kan je je vragen precies stellen? Er zijn verschillende hypotheses.

Reclame

Terug naar “Onderwijsrecht”