online inschrijving fout

sam29
Topic Starter
Berichten: 3

online inschrijving fout

#1 , 02 apr 2011 10:50

Hallo,

Zit met een vervelend probleem... heb mijn dochter op 16februari ingeschreven op de website van de stad antwerpen om in een andere gemeente school te lopen komend schooljaar omdat we gaan verhuizen. Nu moet mijn dochter in het 3de kleuterklas beginnen. Ik heb een brief gekregen om mijn dochter in te schrijven maar wat blijkt nu het systeem heeft een fout gemaakt het heeft aangegeven dat mij dochter in het eerste leerjaar zou beginnen terwijl dit niet klopt. Heb met de studiewijzer contact opgenomen maar zij zeggen dat het misgelopen is bij inschrijving. Maar wat ik wel weet is dat die dag het systeem volledig vast zat en dat ik verschillende malen heb moeten inloggen. Bij wie kan ik terecht om mijn dochter alsnog juist in te schrijven en een school te vinden ...? Zou ik een brief schrijven naar het ministerie van onderwijs of best contact opnemen met het clb...?

Alvast bedankt voor raad en hulp...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding