Middelbare school problemen

Lexyy456
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Middelbare school problemen

#1 , 05 mar 2024 01:32

Een psycholoog waar ik ging voordat ik naar school ging, gaf een voorbeeld van een patiënt die in opname moest omdat ze dacht dat iemand haar door een camera zag van haar laptop. En mijn laptop was van een familielid die alles van laptops weet en ik dacht dat alles beveiligd was omdat hij dit ook met zijn kinderen doet. Deze school had allerlei informatie over mij, inclusief mijn trauma's die ik verdrongen heb zelfs, omdat ik flashte tijdens de lessen op de computer en zonder dat ik wou vanalles begon te schrijven over mijn familie enz. en ze hebben dus te veel van mij gezien.. tijdens een les online heb ik gemasturbeerd met camera en micro uit opeens zegt de leerkracht erna toen de les begon we kunnen die aanzetten dat weten jullie toch. Ik nam sterke medicatie en dacht nog altijd dit is toeval omdat ik bang was dat ik dan psychotisch zou worden verklaard. De begeleiding sprak hier nooit over, maar ze bleven alles verzamelen over mij. Ik heb bijna zelfmoord gepleegd omdat de directeur me zei dat iedereen waar ik in begeleiding ben zegt dat ze een rechtszaak zouden winnen en dit op het nieuws zou komen en nu ben ik als vrouw beschuldigd van seksueel overschrijdend gedrag en ik ben nog een jongere.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 mar 2024 16:22

En wat is uw vraag?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Onderwijsrecht”