Ik heb een korte vraag, ik moet mijn cursusen inleveren op het eind van het schooljaar.
Is het nu mijn eige verantwoordelijkheid dat mijn boeken zijn ingevult, of in andere woorden mag ik kiezen wat ik in vul en wat ik niet in vul. Het is tog mijn cursus en ik kies tog hoe ik studeer. Ik heb leerplicht. als ik middenjurie zou doen zou het geen probleem zijn dat ik niets heb ingevult dus hoe zit dat nu met school? het is in het gemeenschapsonderwijs.
De school wil 100% dat ik alles heb ingevult ze hebben mij vorige week gezegt dat ik ze moest inleveren, waneer er vorig jaar werdt gezegt dat ik het dit jaar niet moest doen. (wel door andere leerkracht) dus dit jaar heb ik op mijn eige manier geprobeert te studeren, met een beetje succes tegenover normaal. Nu moet ik dus van alles gaan bijschrijven wat onmogelijk is omdat ik nu al examens heb. alle oefeningen die ik half of soms gewoon niet heb ingevult moeten invgevult zijn, overschrijven mag maar dat gaat nogal moeilijk omdat andere leerlingen van mijn klas moeten studeren voor de examens. Door de inspectie van volgend jaar worden mijn boeken dit jaar dus ook helemaal na gekeken. Is dit mijn verantwoordelijkheid en kan ik hiervoor aansprakelijk gesteld worden om ze bij te komen schrijven nadat ik mijn diploma heb gekregen of hoe zit dit nu?
alvast bedankt <3
-Caro