Burenruzie over geluid jacuzzi

Stefko
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Burenruzie over geluid jacuzzi

#1 , 28 sep 2018 20:14

Hallo. Ik heb een jacuzzi gekocht voor mijn gezin. Heb ook zonnepanelen op mijn dak geplaats om de verbruikskosten te drukken. Het heeft ons heel veel geld gekost maar we zijn gelukkig dat we het hebben. Nu klagen de buren dat de jacuzzi voor geluidsoverlast zorgd. Ook over dag! Ik heb een decibel meting gedaan met 4 verschillende apps en ik kom niet over 40 decibel. We hebben een aanvraag ingediend voor een bijgebouw voor de jacuzzi en die plannen zijn van tefel gesmeten door die buren!!! Wat kan ik er aan doen lieve mensen? :cry: Ik wil vrede, maar de jacuzzi moet blijven. We hebben er hard voor gewerkt.. Plzz help met info.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis
Berichten: 3293

#2 , 28 sep 2018 22:11

Staat de motor van de Jacuzzi buiten gebruik af? Volledig stil dus dan? Of staat er heel de dag iets te brubbelen en te pruttelen bij jullie? Ik mag hopen van niet want daar wordt een mens/nabije gebuur gek van.
Hoe lang zit een mens in een jacuzzi? Na een half uur ben je helemaal verrimpeld en stop je toch?

Lanox
Berichten: 3520
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 sep 2018 22:49

Aanvraag indienen voor een geluidsdicht bijgebouw overheen de jacuzzi?

Reclame

Terug naar “Milieurecht”