overheid stuurt naar verkeerd adres

bartcrauwels
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

overheid stuurt naar verkeerd adres

#1 , 31 aug 2018 12:36

Stoemelings heb ik een brief in handen gekregen die de overheid naar mijn vroeger adres gestuurd heeft. Ik ben reeds 2 jaren verhuisd!! Het betreft een schrijven van OVAM ivm een potentiële grondvervuiling op een ander eigendom van me. Een belangrijke kwestie dus. Uit de brief kan ik opmaken dat vele maanden geleden reeds een aangetekend schrijven werd verstuurd zonder dat ik die heb opgehaald ( uiteraard...).

Ben ik verantwoordelijk voor zaken waar ik niets kan van afweten? Ik heb zelfs nooit een ovam attest aangevraagd voor de betreffende grond...
De vlaamse overheid kent uiteraard mijn corrrecte adres.

mvg B Crauwels

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 31 aug 2018 16:02

Heb je uw verhuis gemeld aan OVAM? Als er toentertijd een procedure of een grondonderzoek liep, blijven ze u op datzelfde adres verder contacteren als jij hun niet op, de hoogte brengt van uw verhuis.

bartcrauwels
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 sep 2018 13:37

ik heb officieel zelfs geen weet van een onderzoek; Er is al jarenlang ( sinds 2004!!!) een intentie om in "hoodringendheid" mijn eigendom in te nemen voor een heraanleg van een kruispunt. Er zijn enkele voorstellen tot minnelijke onteigening tot stand gekomen. Vermoedelijk heeft dus de overheid opdracht gegeven voor een bodemonderzoek. Ik heb hieromtrent nooit enig schrijven of mails over ontvangen van OVAM. Ik woon reeds 2.5jr in een andere gemeente.Het bodemonderzoek dateert van dit jaar ! mvg Bart Crauwels

Reclame

Terug naar “Milieurecht”