Hergebruik regenwater

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

Hergebruik regenwater

#1 , 13 jan 2017 08:38

Beste
Ik had een vraag over een verplichting van een aansluiting van een toilet op de regenwaterput n een nieuwbouw appartement mijn vriendiene heeft een nieuw appartement gekocht maar wist toen niet dat haar toilet op de waterput aangesloten was dat is ook geen probleem maar zij heeft contact opgenomen met die lootgieter en hoe get zit als die waterput leeg is en kreeg een antwoord dat zij dat een tuinslang moet nemen en die put vullen met gewoon water moet daar geen omschakeling zitten als de regenput leeg is dat zij dat ken omschakelen ze verplichten maar maar als de regenput leeg is moet er toch ook een verplichting zijn dat zij het moet kunnen omschakelen kunnen jullie mij daar mee helpen want zij kan de bouwheer ook nooit bereiken dat is een nalatige jonge man en trekt het zig niet aan terwijl zij het nu heeft gekocht
Mvg
Cools Ronny

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding