Visvijver in natuurgebied

eylis
Berichten: 8840

Re: Visvijver in natuurgebied

#16 , 19 jul 2016 11:56

toch maar de stappen ondernemen die fransisc voorstelt. Het is en blijft een natuurgebied.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38590

#17 , 19 jul 2016 14:27

Uw aangifte is anoniem.
Politie is trouwens in zones en niet meer afhankelijk van één gemeentebestuur.
U kan trouwens vb ook werken via natuurpunt dan dienen die wel de klacht ( aangifte) in.
Of via politieke partij Groen.

LeenW
Berichten: 12824

#18 , 19 jul 2016 17:51

Dit is zoals een groot café jongeren met een terras in je buurt, daar moet je ook niet veel nachten slapen, en wat kan je er aan doen ?
Als ze zoals hier geen btw-nummer hebben? Veel..

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 19 jul 2016 17:56

Dit is zoals een groot café jongeren met een terras in je buurt, daar moet je ook niet veel nachten slapen, en wat kan je er aan doen ?
Als ze zoals hier geen btw-nummer hebben? Veel..
Als dit vrienden zijn en elk brengt zijn drank mee, zie ik niet in wat je er aan kan doen, er zijn zoveel vrienden die samen komen en een pint drinken zonder dat het een café is.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12824

#20 , 19 jul 2016 17:57

Dit is zoals een groot café jongeren met een terras in je buurt, daar moet je ook niet veel nachten slapen, en wat kan je er aan doen ?
Als ze zoals hier geen btw-nummer hebben? Veel..
Als dit vrienden zijn en elk brengt zijn drank mee, zie ik niet in wat je er aan kan doen, er zijn zoveel vrienden die samen komen en een pint drinken zonder dat het een café is.
Maar dan is het toch geen café meer? :D

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#21 , 19 jul 2016 18:03

Maar dan is het toch geen café meer? :D
Ik bedoelde wel de visvijver, in mijn buurt is het een wettelijke café (bvba),
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Topic Starter
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#22 , 19 jul 2016 19:23

Dit is zoals een groot café jongeren met een terras in je buurt, daar moet je ook niet veel nachten slapen, en wat kan je er aan doen ?
Als ze zoals hier geen btw-nummer hebben? Veel..
Als dit vrienden zijn en elk brengt zijn drank mee, zie ik niet in wat je er aan kan doen, er zijn zoveel vrienden die samen komen en een pint drinken zonder dat het een café is.
Nee dat word daar verkocht voor €1,20, Heb mail ontvangen van de Vlaamse overheid natuur en bos.

Meneer,

Ik heb uw vraag met aandacht gelezen en zal de situatie laten controleren.
De vijver is gelegen in natuurgebied en VEN-gebied, dus niet onmiddellijk een bestemming om feestjes te houden.

Met vriendelijke groet

Er was ook een link bij, maar kan er moeilijk aan opmaken of ze als club mogen drank verkopen.

https://www.bloso.be/SportDbPublic.Webs ... 028078ad0b
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#23 , 19 jul 2016 20:26

Een sportclub is BTW plichtig voor drank en eten verkoop !!!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Milieurecht”