storten

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

storten

#1 , 08 okt 2015 17:02

Kort bij mijn woonperceel ligt een perceel dat tamelijk onverzorgd is .Het sluikstorten gebeurt meer en meer .Vandaag betrapte ik iemand op hederdaad .Deze persoon beweerde dat hij toelating had te storten .Is het mogelijk dat iemand toelating geeft om dat te doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 08 okt 2015 19:52

Dat is altijd mogelijk. Vraag het eens aan de eigenaar van de grond.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#3 , 08 okt 2015 20:11

Heb via via de eigenaar gevonden .Natuurlijk had de persoon geen toestemming gegeven .En bedankte mij voor nummerplaat info .Oeps ...weer een vijand erbij (de sluikstorter).Er gebeuren in mijn omgeving zoveel kleine niet toegestane dingen .Ik voel me bedreigd omdat ik mensen erop wijs dat deze dingen niet kunnen .Rare vaststelling ...het zijn oudere mensen die daar mee bezig zijn .Ze denken niet aan de volgende generatie .

Reclame

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#4 , 08 okt 2015 20:15

Ik zag op website OVAM dat het niet toegestaan is om eigen terrein als stort te laten gebruiken .Je moet daar een toestemming van deze maatschappij voor hebben .Meer bepaald over soort afval .

Terug naar “Milieurecht”