huisvuilcontainers van appartementen

inge v
Topic Starter
Berichten: 2

huisvuilcontainers van appartementen

#1 , 01 mar 2013 20:28

Hoi allemaal

Sinds december woon ik in een sociaal appartement.Wat qua huur meevalt.
Helaas zijn de extra kosten vrij hoog....Vooral die van het huisvuil.We hebben een container staan voor papier pmd en voor restafval..
Daar komt de kost van huisvuil op 30 euro per maand.En dit is zowel voor een alleenstaande als voor een gezin van 4 of meerdere personen
iedereen betaald per appartement 30 euro..?????Dat is toch een imens groot bedrag?En dit is toch ook niet eerlijk
4 personen hebben toch meer afval dan 1 iemand?
Wat kan ik doen?
VRIENDELIJKE GROETJES
INGE

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krisje1973
Berichten: 281

#2 , 03 mar 2013 16:02

Ik heb hier al meer van gehoord in sociale grote appartementsblokken.

Spijtig genoeg valt hier niets tegen te doen, vermoedelijk gaat er in je afrekening ook nog een kost staan van de lift, het onderhoud e.d.

Normaal betaal je hier inderdaad per maand een bedrag voor maar het kan zijn dat je na een jaar nog moet bij betalen omdat de facuren duurder zijn uitgevallen dan gedacht.
Vanaf dan zal je huur dus weer verhoogd worden.

Verhuizen kleinere blok of alleenstaande woning?
Je kan dit altijd vragen maar je zal dan wel terug op een wachtlijst komen te staan.

Spreek er eventueel over met de sociale dienst van de huisvestingsmaatschappij.

inge v
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 03 mar 2013 21:23

@ krisje 73 Verhuizen kleinere blok of alleenstaande woning?
Je kan dit altijd vragen maar je zal dan wel terug op een wachtlijst komen te staan.


Dit kan helaas niet,deze zijnallemaal voor gezinnen met kinderen,alleenstaanden moeten op appartement,ik heb ,had het gevraagd...
Dus ja jammer he...Dan ben je chronisch ziek,word je nog uitgemolken ook.Wat betreft onderhoud en zo ,ja daar betalen we ook voor.
Maar nog niemand gezien....
TOCH BEDANKT VOOR JE REACTIE;;;

Reclame

Terug naar “Milieurecht”