bouwvergunning parkeerplaats

fofo
Topic Starter
Berichten: 17

bouwvergunning parkeerplaats

#1 , 17 mar 2011 09:48

we wonen in een sociale appartement in zonhoven die ons eigendom is met negen eigenaars achter ons appartement ligt een stuk groene zone waar ze auto's op parkeren 5eigenaars gebruiken dit als parkerplaats en driie andere bewoners durven er niets op te zeggen omdat de syndicus medeeigenaar is en het meest gebruik van maakt en ik ben de enige die daar iets over durft te zeggen Zo stond er over het laatst vreemde nummerplaten van welk land weet ik niet heb ik mij serieus kwaad gemaakt op de vergadering en die 5 personen vinden dat normaal en de andere 3 durven niets te zeggen omdat er een eigenaars zeer agressieve taal gebruikt daar laat ik mij niet door doen
ik wil daarmee naar de rechtbank stappen en de syndicus zegt dat hij acht handtekeningen heeft om die auto's daar te zetten
er is nooit op een officele vergadering gestemd over een bouwvergunning en ik heb de aankoop akte ook na gelezen en daar staat in dat er met 4/5 meerderheid een bouwvergunning mogen aanvragen maar dit is op heden nog niet gebeurd
nu zou ik graag willen weten wat jullie daar over vinden
zou ik enige kans maken als ik naar de rechtbank stap want ik ga echt niet akkoord met de gang van zaken
weet iemand een goede advocaat in de omstreken van zonhoven
alvast bedankt en hoop dat ik reactie ga krijgen
want ik wil zien wat andere mensen hier over denken voor ik die beslissing neem

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 26 mar 2011 22:08

Als het geen parkeerplaatsen zijn is het misbruik .
Ongeacht het aantal handtekeningen... iets dat gemeenschappelijk is kan niet plots privatief worden...
gemeente kan wel komen inspecteren op bouwovertredingen

Reclame

Terug naar “Milieurecht”