Stacaravan in tuin.

kev_d_m
Topic Starter
Berichten: 8

Stacaravan in tuin.

#1 , 14 jun 2010 20:21

Hoi luitjes,

Mijn vriendin en ik zouden graag een stacaravan (l 10,90 x b 3,10) kopen om in de tuin van haar
ouders te plaatsen. Dit om wat te kunnen sparen omdat je naar onze mening met huren het geld
de net zo goed in brand kan steken. Ook zouden we dit handig vinden om over wat jaren dat ding
op een bouwgrondje of dergelijke te zetten, zodat we zoals voordien aangehaald niet tegelijk
de huur van een appartement of huisje moeten betalen en een lening hoeven af te betalen.
Ook is het om zo meer op ons zelf te zijn.

Ik heb op dit forum reeds het één en ander gezocht, maar vond enkel zaken terug over koop en
verkoop met uitzondering van een voorval waar men spreekt over een bouwvergunning.

Wie kan me helpen met klaar en duidelijk te zeggen wat er juist veranderd en wat juist nodig is.
Bijv. grotere bewoonbare opp. = veranderd iets aan kadastraal inkomen? Meer belastingen? Bouwvergunning
ja of neen, ....?


Met vriendelijke groetjes,
Kevin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jan S
Berichten: 397

#2 , 22 jun 2010 12:05

Zie antwoorden in je andere post aub.
Bovenstaand bericht omvat enkel mijn persoonlijk visie en geen sluitend juridisch advies.
Raadpleeg ook steeds de bevoegde overheid.

Reclame

Terug naar “Milieurecht”