pv bouwovertreding

daniel001
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

pv bouwovertreding

#1 , 10 nov 2022 19:15

heb een proces verbaal laten opmaken tegen mijn buurman omwille van verschillende bouwmisdrijven, op het politiebureau zei men mij dat dit wel een tijdje kon duren tot dit afgehandeld zou worden, dit is intussen al meer dan 8 maanden zijnde van 9/03/22,de pv is een apo,die dan ook niet naar het parket is doorgestuurd,is dit normaal dat ik nog altijd niets heb ontvangen over het verloop van de procedure,heb intussen al 3 maal polshoogte genomen en zei men mij dat de agent die de pv opmaakte eens zou terugbellen, tot nu toe weet ik van niets,is deze termijn van meer dan 8 maanden normaal,en anders wat kan ik eraan doen? zal dan blijkbaar noodgezaakt worden een raadsman te contacteren,of kan ik contact opnemen met het parket??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 nov 2022 05:02

U moet gewoon wachten, die termijn is zeker normaal.

U zal waarschijnlijk ook niet ingelicht word n over het resultaat gezien u eigenlijk niet betrokken bent bij de feiten.

Nog ter info: de correcte uitdrukking is poolshoogte

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 11 nov 2022 22:37

APO Ambtshalve of Autonoom Politie Onderzoek : politie werkt zaak af en stuurt dan het ganse bundel naar PdK.
Kan dus idd. eventjes duren voor PdK in kennis wordt gesteld.
Vermoedelijk zal ook de gemeente wel in dit proces betrokken zijn ..

Reclame

Terug naar “Milieurecht”