Trillingen op gewestweg N70

emmynoppe
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Trillingen op gewestweg N70

#1 , 21 okt 2020 14:33

Beste,

Sinds enige tijd ondervinden wij in onze woning trillingen van het voorbij rijdend (vooral) zwaar verkeer.

Ik heb dit reeds meerdere malen gemeld aan agentschap wegen en verkeer (awv) en hen ook uitgenodigd om ter plaatse een vaststelling te komen doen.
Hierop gaan ze niet in, en van een reparatie van de weg willen ze blijkbaar ook niets weten want in 1 van hun mails krijg ik als antwoord:'' zolang de verkeersveiligheid niet in het gedrang komt worden er geen stappen ondernomen om de n70 (grote baan) in waasmunster te repareren.
Ondertussen slapen wij bijna niet meer door de constante trillingen die door de woning gaan (begint al om 2u en gaat door tot middennacht). Zowel 's nachts als overdag is de leefbaarheid onhoudbaar geworden.

Ik heb ondertussen ook de gemeente hiervan op de hoogte gebracht maar ook daar krijg ik als antwoord, dit is een gewestweg...
Via de vlaamse ombudsdienst is er een dossier opgesteld maar ook daar zitten ze met maanden achterstand en komt er geen schot in de zaak

Iemand enig idee wat ik wel nog kan doen dat enig effect heeft?
(ik vraag zeker geen heraanleg enkel een oplossing voor het probleem dat niet enkel wij ondervinden maar de hele grote baan)


alvast bedankt,
emmy noppe

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding