Werken in straat

ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 121

Re: Werken in straat

#16 , 13 aug 2020 13:45

Tja bedankt, wel is het spijtig dat ons systeem (juridisch) er niet voor kan zorgen dat deze firma's duidelijkheid geven en zodoende de kleine man niet voor voldongen feiten plaatst. Ik vraag me af of er nergens iets terug te vinden is wat wordt aan zien als dringende werken en wat de termijn moet zijn van aankondiging van werken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 121

#17 , 05 sep 2020 15:52

Alle een update:

Ondertussen hebben ze de straat weeral opengelegd. Wederom zonder voorafgaand duidelijkheid te scheppen. Gewoon een briefje. We komen de nieuwe gasleiding aansluiten we moeten uw woning kunnen betreden.

Ok ik was thuis (werk voornamelijk met de nacht). Het ging een korte interventie zijn. Van 7u30 tot 16u geen gas in huis (ben ik blij dat ze dit niet gedaan hebben in de winter :D).

Gisteren na 16u een brief in de bus (deze morgen gevonden). Dat ze woensdag het volledige wegdek gaan uitfrezen en tegen vrijdag avond een nieuwe asfalt laag gaan aanbrengen op het wegdek. Toen ik daarnet iemand van de aannemer door de straat zag lopen heb ik hem aangesproken over de problematiek van de wagens en of er een oplossing voorzien was.

Het antwoord: "Tja meneer dat is uw probleem he." Ik ben oprecht gedegouteerd door deze mentaliteit.

Reclame

Terug naar “Milieurecht”