bomen van het stad

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

bomen van het stad

#1 , 29 nov 2018 17:05

Tien jaar geleden heeft de stad een boom gepland aan mijn perceelsgrens . Enkel een fietspad ligt er tussen .
Deze boom lost een 50 kg bladeren welke op mijn perceel terechtkomen . Uren heb ik gewerkt aan opruiming ervan .
Nu staan de bladeren onder de boom in speciale zak . Ik slaag er niet in om het stad deze zak te komen ophalen .(50kgx18cent/kg)
Heeft stad deze verplichting ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 nov 2018 20:20

Ik heb en grote boom aan de overzijde van de straat staan , op 10 meter van mijn voordeur. Zowel in de zomer (afvallende bloempjes) als in de herfst (kleine bladeren) die aan de schoenen blijven plakken, en die ik overal meeneem, in de auto, in mijn huis enz...
Heb mij op 2de hands een bladblazer gekocht, voor 10 €, en nu blaas ik, in de slechte seizoenen, alle rommel gewoon op de straat.
Gemeente komt minstens 1x per week met een grote stofzuiger langs om alles op te kuisen. Ze hebben tot nu toe nog geen opmerkingen gemaakt. :D Het is wel een zeer rustige doorlopende straat, met maar 5 huizen

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#3 , 30 nov 2018 11:52

De bladeren zijn juist opgehaald door stadsdiensten .

Reclame

Terug naar “Milieurecht”