Medische tyranie ( emotionele sabotage ) Jaren behandeld als stoornis

Ascended_artist
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Medische tyranie ( emotionele sabotage ) Jaren behandeld als stoornis

#1 , 06 mar 2017 12:48

Ik heb dringend hulp nodig, mijn ouders saboteren mijn dromen al jaren. Steken mij weg in instellingen omdat ze me niet begrijpen omdat ik creatief en een spirituele band heb. Ik word overal geliefd maar gevangen gehouden onder hun wetten. Ik heb jaren in de hel geleefd maar toch blijven zoeken naar oplossingen en wijsheid ( Uriël )
En mensen ontmoet die mijn goedheid niet constant misbruikte ( drugs/verleidingen )
Ik vluchte vroeger altijd, want ik maakte al kunst vanaf ik klein was maar door mijn ADHD word ik niet begrepen. En nu ben ik na 7 jaar psychiatrie eindelijk genezen. Al vanaf september 2016 ( toen ik de bijbel open deed 'job'las ) en hard begon te werken aan mijn dromen.
Je kan overal werk van me vinden op youtube:

Ik ben volledig invalide verklaart en zit nog altijd vast aan hun neurotische regels, wanneer hun in mijn jeugd jaren mij in cafés hebben laten opgroeien. Altijd ruzies thuis en altijd drukte en niemand kom me begrijpen door mijn ADHD, ze contacteren mijn dokters en omdat ik vroeger even op het slechte pad was geraakt door een verkeerde vriendengroep ( waarmee ik heb gebroken ) hebben ze me gedreigd me te onterven, emotioneel saboteren. Altijd maar roepen en nooit liefde of affectie. Alles draait hier om geld, wanneer ik gewoon mijn geld wil om mijn marketing en kunst op te bouwen.

Ik hoop dat u mij kan helpen,

[aantal links + namen verwijderd / webmaster]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#2 , 06 mar 2017 14:45

Vraagsteller verdient (na verwijdering van een aantal mogelijk als reclame te bestempelen links) toch het voordeel van de twijfel.
Enkel strikt juridische antwoorden a.u.b.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 mar 2017 15:05

Topic starter stelt niet echt een juridische vraag. Hij wil geld van zijn ouders om zijn "marketing en kunst op te bouwen"? Hij vind dat hij niet genoeg liefde en / of begrip krijgt van zijn ouders? Wie is "Uriël"? Welke job had hij in gedachten toen hij de bijbel las? Is de topic starter meerderjarig of niet? Wat bedoelt hij met "neurotische regels"? Etc...

Afin, zijn uitleg is op zijn zachtst gezegd nogal "warrig", en ik kan zijn juridische vraag met de beste wil van de wereld niet "distilleren" uit wat hij neerpent. Misschien moet de topic starter eens kort en duidelijk schrijven op welke concrete vraag hij een antwoord wenst te bekomen via juridischforum.be?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 06 mar 2017 15:11

Het is gezeik zou men in Holland zeggen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Medische Fouten”