Smaad en laster en vriendjes politiek,...

vrogiest
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Smaad en laster en vriendjes politiek,...

#1 , 29 jan 2017 16:34

Ik loop al jaren met een ernstige abnormaliteit aan mijn hand veroorzaakt door malafide lieden toen ik mij probeerde te verdedigen,. hierdoor heb ik al jaren dag en nacht stress van. Ik word niet verder geholpen met mijn hand, pees klachten in Eindhoven. In het maxima ziekenhuis werden mijn klachten niet serieus genomen,. In het Sint Anna ziekenhuis werd ik ook niet verder geholpen, dezelfde arts zie ik daar die bij het maxima ziekenhuis werkt,. Ik ben ook naar de expert clinic geweest, waarom heeft dokter de boer mij niet verder geholpen met mijn hand klachten ? Op de echographie was duidelijk te zien dat er iets aan de hand is. Ik heb ook nog steeds pijn aan mijn enkel en een druk op mijn enkel als ik slaap,. Ik heb nu ook een paar jaar problemen aan mijn hart pulse die te hoog is. Alleen Mijn bloeddruk is beter geworden door de pillen die de dokter mij heeft voorgeschreven. In mijn mening zijn mijn hooge bloeddruk en mijn hooge pulse te wijten aan het feit dat mijn klachten nog steeds niet zijn verholpen in het ziekenhuis ! Wel gemakelijk om pillen voor te schrijven zonder dat het echt probleem aan mijn hand en voet zijn verholpens. Did is werkelijk schandalig wat ik hier in Eindhoven meemaak. Is er iemand die mij verder kan helpen inplaats van mijn verder achter te stellen en op te jagen zoals dokter de kort zo mooi formuleerde in zijn brief,. ? Ik heb nooit gezondheidsproblemen gehad in het verleden, in 2006 begonnen de problemen hier in Eindhoven,. Ik werd zelfs niet eens geloofd dat ik een BSN nummer had terwijl ik die wel heb,.

Excuse me my Dutch but I’m French speaking and I don’t have Germanoide blood,.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 29 jan 2017 16:35

Dit is een Belgisch forum, ik heb de indruk dat al uw vragen over Nederlandse wetgeving gaan?

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”