Geen ambulance gekregen tijdens overstap van Genk naar Leuven

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

Re: Geen ambulance gekregen tijdens overstap van Genk naar Leuven

#16 , 21 jan 2017 20:47

Op zich heeft Van Camp gelijk !
(1) Mijns inziens had uw moeder had het volste recht zich laten over te brengen met een ambulance naar een ander ziekenhuis.
--> ... op eigen kosten en eigen initiatief met gedeeltelijke tussenkomst van het ziekenfonds. Maar dat is niet gebeurd.
(2) Bij dringend ziekenvervoer is de derde betalingsregeling van toepassing.
... voor 50 % van de kosten. Maar er is geen dringend ziekenvervoer gebeurd.
(3) U kunt het probleem voorleggen aan de juridische dienst van het ziekenfonds.
... want dat kunt u met iedere terugbetalingsvraag. Zij kunnen u dan bevestigen dat u geen tussenkomst kan genieten.

Tenzij Van Camp alsnog met wetteksten voor de dag komt die haar stelling onderschrijven.
Steeds bereid om bij te leren. Maar tot nog toe beperken de tussenkomsten van Van Camp zich tot losse flodders en zelfs verwijten zonder onderliggende rechtsgrond.
Dat verhoogt het leerproces niet.
Ik stel voor dat we ofwel de onderliggende rechtsgronden te weten komen, of dat we - voor de tweede maal - dit topic laten uitdoven.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Van Camp
Topic Starter
Berichten: 209
Juridisch actief: Nee

#17 , 21 jan 2017 21:47

Op zich heeft Van Camp gelijk !
(1) Mijns inziens had uw moeder had het volste recht zich laten over te brengen met een ambulance naar een ander ziekenhuis.
--> ... op eigen kosten en eigen initiatief met gedeeltelijke tussenkomst van het ziekenfonds. Maar dat is niet gebeurd.
(2) Bij dringend ziekenvervoer is de derde betalingsregeling van toepassing.
... voor 50 % van de kosten. Maar er is geen dringend ziekenvervoer gebeurd.
(3) U kunt het probleem voorleggen aan de juridische dienst van het ziekenfonds.
... want dat kunt u met iedere terugbetalingsvraag. Zij kunnen u dan bevestigen dat u geen tussenkomst kan genieten.

Tenzij Van Camp alsnog met wetteksten voor de dag komt die haar stelling onderschrijven.
Steeds bereid om bij te leren. Maar tot nog toe beperken de tussenkomsten van Van Camp zich tot losse flodders en zelfs verwijten zonder onderliggende rechtsgrond.
Dat verhoogt het leerproces niet.
Ik stel voor dat we ofwel de onderliggende rechtsgronden te weten komen, of dat we - voor de tweede maal - dit topic laten uitdoven.
Beste,

Het is duidelijk dat u over deze materie geen kennis heeft betreffende rechtspraak en rechtsleer.

Ik heb absoluut niet de animo om de portee hiervan uiteen te zetten.

Mvg,

Van Camp

LeenW
Berichten: 12813

#18 , 21 jan 2017 22:13

Ik denk dat dan ook op deze discussie een slotje kan, aangezien het niet veel beter gaat dan de eerste.

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”