Woonzorgcentrum kondigt overlijden per email aan.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Woonzorgcentrum kondigt overlijden per email aan.

#16 , 02 mei 2017 17:04

Samen met U kan ik me ook nog steeds niet voorstellen dat na 6 jaar verblijf in het home er zogezegd een verkeerd nummer genoteerd was waarvan nog steeds niet is aangetoond dat dit ook effectief gebeld werd.
Da's nieuwe informatie. Het is in die 6 jaar nooit voorgekomen dat men u of iemand van de familie telefonisch heeft willen contacteren (om zo het foutieve nummer sneller te ontdekken)? Men had ook maar één nummer? Op de school waar mijn kinderen zitten heeft men mijn GSM nummer, dat van mijn vriendin, het vaste thuisnummer en mijn vast nummer op het werk, om maar iets te zeggen...

Maar bon, indien men u telefonisch niet kon bereiken, begrijp ik waarom men u een e-mail stuurde. Ik begrijp niet waarom u de info over het verkeerde telefoonnummer niet vermeldde in uw openingspost? Da's toch vrij belangrijke informatie, zou ik zo denken?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Medische Fouten”