geen antwoord meer

Ikkeangelo
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

geen antwoord meer

#1 , 3 jaar 2 maand geleden (19 jun 2016 11:15)

Drie jaar geleden heb ik een hartstilstand gekregen door een nalatigheid van de specialist. Ik werd door de spoeddiensten naar een ander ziekenhuis gebracht en heb 3 weken in coma in intensieve gelegen waar men voor mijn leven vreesde. Daarna verbleef ik nog 2 weken op neurologie om terug alle levensvatbare functies aan te leren. Enkele weken daarna werd ik in het tweede ziekenhuis geopereerd aan de werkelijke oorzaak van mijn probleem en kreeg ik een stoma, die na 9 weken terug werd weggehaald. Wij hebben toen klacht ingediend tegen het eerste ziekenhuis en de eerste dokter. Alles verliep via de verzekering BA en de onderzoeksrechter besliste niets. Nu zijn we 3 jaar verder en had ik toelating gekregen van de verzekering om een raadsman aan te stellen. Daar zijn we 1 keer op consultatie geweest. Een paar maanden geleden moesten we naar het UZ Gent waar een professor, iemand van het RIZIV en de eerste specialist ook aanwezig waren. Onze advocate moest daar ook aanwezig zijn maar kwam een half uur te laat, stelde zich zelfs niet voor en sindsdien is het totale stilte. We hadden ook de kans om bemerkingen te maken op het verslag van onze samenkomst maar daar heeft zij ook totaal niet op gereageerd. Zij noch haar baas reageren niet meer, noch op onze mails, zijn nooit telefonisch te bereiken. Secretaresse zegt altijd dat ze zullen terugbellen maar dat doen ze nooit. Nu heb ik een brief gekregen van de onderzoeksrechter dat ik het dossier mogen gaan inkijken en dat de zaak in september voor de rechtbank van eerste aanleg komt, dat ik daarbij aanwezig mag zijn en dat ik vooraf het dossier mag gaan inkijken. De advocate en haar kantoor profileren zich als een internetkantoor, een kantoor dat meest via internet werkt en een kantoor dat gespecialiseerd is in medische fouten. Wat staat ons nu te doen als we geen antwoord krijgen?

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
Ikkeangelo
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#2 , 3 jaar 1 maand geleden (01 jul 2016 17:10)

Kan iemand antwoord geven op mijn vraag of die te ingewikkeld om die zomaar te kunnen beantwoorden?

scorpioen
Berichten: 8299
Juridisch actief: Nee

#3 , 3 jaar 1 maand geleden (01 jul 2016 18:39)

Andere advocaat nemen.

Reclame

evgoeth
Berichten: 478
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#4 , 3 jaar 1 maand geleden (07 jul 2016 17:00)

Er zijn genoeg advocaten gespecialiseerd in medisch rectht.
Een advocateninternetkantoor is snel geld verdienen zonder goed werk te willen doen.
Bij zo'n dossiers komen namelijk zoveel kleine nuances kijken dat het onbegonnen werk is om zo een dossier tot een goed einde te brengen op deze manier.

U gaat naar uw advocaat, u vraagt uw dossier en gaat op een ander. U betaalt, u bent niet tevreden, u hebt het recht om elders te gaan.
Het kost al goed genoeg dat je nog met half werk content gaat moeten zijn, maar een halve factuur zullen zij wel niet sturen.


Terug naar “Medische Fouten”