medische fout

miraa
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

medische fout

#1 , 15 mar 2016 10:23

Dag iedereen,

Ik heb mijn tandarts aansprakelijk gesteld voor het verlies van 2 kiezen. De verzekering van de tegenpartij is bereid om mij te vergoeden voor de pijnen en 2 implantaten. Nu wacht ik alleen op het verslag van de medisch expert zodat mijn advocaat weet hoeveel ze moet vragen aan de tegenpartij.
In het eerste verslag van de medisch expert las ik dat mijn huidige invaliditeit 4 procent bedraagt. Krijg ik daar ook iets voor? Zo ja, hoe word dat betekend?

Alvast bedankt
Miraa

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 mar 2016 10:29

Invaliditeit omdat er twee kiezen vervangen zijn door implantaten??? Ik hoop dat het hier om tijdelijke invaliditeit gaat... In dat geval zijn er indicatieve tabellen die bepalen hoe dit moet berekend worden. Je kan deze wel ergens online vinden als je googled op "tijdelijke invaliditeit indicatieve tabel"
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

miraa
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mar 2016 10:40

Oké, thanks voor de snelle reactie

Grtjes

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”