negatief advies fonds medische ongevallen

stroobants
Topic Starter
Berichten: 25

negatief advies fonds medische ongevallen

#1 , 29 jan 2016 19:46

beste

Na een procedure, van ongeveer 2 jaar een negatieve uitspraak.

Na een ingreep heb ik een postoperatieve infectie opgelopen met 3 maal vijf procent invaliditeit en bijna een jaar werkonbekwaamheid.

De expert aangewezen door het fonds verklaarde, de schade is het gevolg van zorgverlening met 15 procent invaliditeit.
Toch stelde het fonds dat de zorgverleners niet aansprakelijk waren en ik dus geen recht op vergoeding had.

Na deze procedure die uitputtend was blijf ik in de kou staan en krijg ik geen vergoeding voor al men leed.
Weer een bewijs dat je praktisch niks hier tegen kan beginnen.

Ik weet dat ik in beroep kan gaan maar wie heeft hier tijd of geld voor.
Ik in alle geval niet... .

Ondertussen ga ik terug full time werken met de invaliditeit, maar elke dag heb ik nog pijn.
Ik weet dat deze invaliditeit enkel nog gaat toenemen en nog meer last gaat veroorzaken... ggrrrr.....

Kan iemand me raad geven wat ik hier moet mee doen?
Kan ik een vergoeding vragen voor de invaliditeit?
Ja/nee of hoe verder nu!

groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jelias
Berichten: 95

#2 , 21 feb 2016 10:34

Spijtig dat niemand hier reageert. Ik kan je ook niet helpen, kan alleen zeggen dat ik met je meeleef dat het hier in ons land zo aan toe gaat. Wij mogen betalen, maar wee als we zelf iets nodig hebben waar we recht op hebben. Zo frustrerend, zeker als je weet waar de staat allemaal wel geld voor heeft...

jef007
Berichten: 1679

#3 , 21 feb 2016 10:48

spijtig ja maar ook logisch
er is een onafhankelijk expert geweest, u gaat niet in beroep wegens te duur, geen tijd.......

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”