gewaarborgd inkomen

remkoremko
Topic Starter
Berichten: 1

gewaarborgd inkomen

#1 , 27 aug 2015 23:50

Hallo ik ben zelfstandig en ben nu 11 keer aan mijn rug geopereerd, ik heb mij indertijd een gewaarborgd inkomen genomen bij X over vier jaar we reeds tot een akkoord gekomen dat ze mij gingen 50% betalen tot mijn 65 jaar en mocht ik nog 4 uur werken per dag ook van het ziekenfonds mocht ik nog vier uur werken, maar tot verleden jaar in november ben ik voor de 12 de keer geopereerd en nu kan ik niets meer in mei ben ik naar de controle van de verzekering moeten gaan en die heeft nu bepaald dat ik terug vier uur moet werken , de chirurg heeft mij werk ombekwaam geschreven tot januari 2016 en ook een gemotiveerde brief voor de verzekering dat ik niet meer kan werken en toch kreeg ik weer een brief dat ze het gingen overmaken aan hun arts voor overleg of ze mijn andere 50% moeten bij betalen , kan mij hier iemand mee helpen? ???? Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 28 aug 2015 10:38

De beroepsmogelijkheden staan normaal in de algemene voorwaarden van de verzekering vermeld.

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”