verbrand met complicaties na laserbehandeling

laserslachtoffer
Topic Starter
Berichten: 1

verbrand met complicaties na laserbehandeling

#1 , 26 mar 2015 11:03

ik ben een jaar geleden aan een uitgebreide sinus pilonidalis.
Het was een zeer uitgebreide en uitzonderlijke vorm. Na een half jaar werkongeschiktheid en thuisverpleging was ik eindelijk genezen september vorig jaar.

Nu raadde mijn chirurg mij aan mij met laser te laten onthalen om herhaling te voorkomen.


Ik ging bij een kliniek die me werd aangeraden door een vriendin, maar dat bleek een ramp.

De persoon daar verbrandde me met de laser waardoor ik naast een pijnlijke diepe brandwonde, nu terug zit met de wonde die opengescheurd is.

Ik moet minstens terug een maand verpleegd worden. Ik was na de behandeling van streek door de enorme pijn, en ben vergeten een factuur te vragen.

Ik besef achteraf dat ik dit niet zo mag laten. Kan iemand mij advies geven?

Ik weet niet goed waar te beginnen...

alvast bedankt!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 mar 2015 11:39

Was dit echt een kliniek, of ging het hier over zo'n veredeld schoonheidssalon? Ieder zichzelf respecterend ziekenhuis, heeft normaal gezien een ombudsdienst. Ik zou beginnen met daar contact mee op te nemen.

Ik vermoed dat de verwondingen die uit de laserbehandeling voortvloeiden, reeds door een arts vastgesteld zijn?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”