mijn rechten?

wendyarthurcamil
Topic Starter
Berichten: 1

mijn rechten?

#1 , 29 jan 2014 12:53

hallo,
zal even kort mijn situatie schetsen,ben nu ongeveer 4 jaar arbeidsongeschikt,reden volgens arts en psychologe,depressie na plotse overlijden van mijn mama.Alle klachten,oa constant moe en futloos,pijn in spieren,hoofdpijn,migraine,angstaanvallen,trillen,enz...zijn het gevolg van de depressie,wat nat.zou kunnen.Nu twee weken geleden,naar huisharts,met veel te hoge bloeddruk,die een week blijft aanhouden,ook wordt mijn migraine erger,huishart stuurt me door naar cardioloog,en vanaf toen is alles heel snel gegaan,wordt volgende week geopereerd ,kriig nieuwe hartklep(btw,ben 43 jaar),hart heeft al schade opgelopen,en op schaal van 1 tot 4,is de ernst van de zaak,.....een 4.Na verschillende onderzoeken en vragen,blijkt dat men hartklep stuk is,door het jarenlange gebruik van Ergotamine,die aanwezig is in men medicatie voor migraine,en enkel met voorschrift te verkrijgen is.????Nu wou ik weten,is dit een medishe fout???Alvast bedankt voor u hulp

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 29 jan 2014 14:52

Eens met uw ziekenfonds gaan praten.

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”