is dit te laat?

EMMIE
Topic Starter
Berichten: 17
Locatie: ANTWERPEN

is dit te laat?

#1 , 25 jun 2007 22:55

Vorig jaar ben ik bevallen geweest van mijn kleine.

Ik ben gehecht geweest en heb erg afgezien van deze pijnen.

Toen ik daarvoor op controle ging bij de gyneacologe zei ze dat inderdaad de wonde niet goed genezen is geweest.

Ik vermoed dat het komt door haar slordige "naai"werk.

Dit heeft zware gevolgen gehad in mijn sexhuwelijk want ik heb altijd pijn door mijn hechtingen.

Kan ik na een jaar hier nog altijd werk van maken of is dit te laat?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Berichten: 468

#2 , 26 jun 2007 17:34

Hallo,

Medische falingen komen helaas meer en meer voor en de ene zaak verschilt van de andere.

Misschien kan U beroep doen op deze vereniging, om uw recht te halen.

http://www.medischfalen.be/

Hou ons op de hoogte hoe het afloopt

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

EMMIE
Topic Starter
Berichten: 17
Locatie: ANTWERPEN

#3 , 03 jul 2007 17:08

Hallo,

Medische falingen komen helaas meer en meer voor en de ene zaak verschilt van de andere.

Misschien kan U beroep doen op deze vereniging, om uw recht te halen.

http://www.medischfalen.be/

Hou ons op de hoogte hoe het afloopt

Met vriendelijke groeten
Heye Andy
hen heb ik al lang geleden gemaild maar heb geen reactie meer van hen mogen ontvangen.

Reclame

dieke
Berichten: 1299

#4 , 09 jul 2007 22:14

Geen juridisch maar een puur vrouw-tot-vrouw antwoord zal in dit geval wel gepermitteerd zijn, vermoed ik. Een tip voor als je nog een kinderwens hebt: eis volgende keer non-allergene draad. Dat betekende bij mij een wereld van verschil.

Succes ermee enne, als je dat al niet gedaan zou hebben: medisch gezien is het nog niet te laat om dat litteken te laten 'herstellen'!

Terug naar “Medische Fouten”