afkeuring invaliditeit ivm medische fout

noyelle
Topic Starter
Berichten: 1

afkeuring invaliditeit ivm medische fout

#1 , 08 mei 2013 18:17

in 2011 ben ik geopereerd aan de papil van vater (spier tussen pancreas en lever) en op het moment dat ik wakker werd had ik last van hevige tintelingen in mijn rechtervoet.
dit werd steeds erger, zo erg zelfs dat ik tijdelijke verlammingen had aan rechterbeen, chronische pijn in rechterbeen en linkerheup en onderrug. dit werd zo erg dat ik niet meer kon werken.
ondertussen behandeld met pijnstillers, operatie rug, neurostimulator geplaatst maar niets helpt.
dus heb ik een aanvraag ingediend voor invaliditeit en hulp, maar dit werd afgewezen. voordien ook al terug aan het werk gezet geweest door adviserende geneesheer mutualiteit,
met het antwoord " als je niet meer kan werken, vraag dan aan je baas dat hij je op werkeloosheid zet". dit vond ik straf.
dus zal diezelfde geneesheer waarschijnlijk mij opnieuw afwijzen. terwijl ik 100 % werkonbekwaam ben van de pijn
waar kan ik nu te recht zonder naar de rechtbank te moeten en toch een uitkering te hebben.
ben alleenstaande met dochter en ouders moeten nu continue helpen bij de dagelijkse dingen en opvang van mijn dochter.
dit kunnen ze niet blijven doen.

Wie kan deze radeloze papa verder helpen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette
Berichten: 2507

#2 , 09 mei 2013 11:33

met het antwoord " als je niet meer kan werken, vraag dan aan je baas dat hij je op werkeloosheid zet". dit vond ik straf.
dus zal diezelfde geneesheer waarschijnlijk mij opnieuw afwijzen.
Dit is een hoogst merkwaardige opmerking van een geneesheer van de ziekenkas.
Kan U niet van ziekenkas veranderen?

Volgens mij moet het toch mogelijk zijn een tegenexpertise te eisen?

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”