hepatitis C infectie

tricy
Topic Starter
Berichten: 9
Locatie: oost-vlaanderen

hepatitis C infectie

#1 , 09 mei 2007 12:10

Momenteel ben ik bezig een kuur van 48 weken te doen om mijn hepatitis C virus te bestrijden. Wat betreft die kosten mag ik zeker niet klagen. Mijn hospitalisatieverzekering heeft mijn dossier erkend als zware ziekte.
Nu heb ik een wetsvoorstel gelezen die een schadeloosstelling door een speciaal opgericht fonds zou geven aan de mensen die (wat in mijn geval 1987) zouden besmet zijn door een bloedtransfussie. Dat is bij mij het geval. ik heb een heel zwaar miskraam gedaan waarbij ik van s'morgens tot s'avonds bloedstollingsstoornissen had. Ze hadden geen tijd om mijn bloed te controleren want het was op leven en dood!! Ik heb toen 25 zakken bloed gekregen zowel van ziekenhuisverpleging, familie en zelfs dokters.
Is dat wetsvoorstel ooit goedgekeurd want ik kan het nergens terugvinden. En zo ja naar welk adres moet ik me richten om het aan te vragen. Door dienen hepatitis zit ik nu voor de behandeling meer dan een jaar thuis!!Ik heb een loonsverlies van meer dan 300eur.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding