verkeerde diagnose zoontje

dieke
Berichten: 1299

Re: verkeerde diagnose zoontje

#16 , 02 mar 2012 17:57

dieke, dat kan hoor: breuken zijn minder pijnlijk dan verstuikingen of gescheurde ligamenten. En als er geen interne spier of weefsel geraakt wordt door het gebroken bot, bijna nihil.
Ik heb nog rondgestapt met een redelijk zwaar gebroken voet omdat een opgeroepen dokter dacht dat het een verstuikingske was.
Daar zijn later wel 2 gigantische vijzen dwars doorgedraaid om de boel weer samen te houden...
Amai, stoer kereltje dus inderdaad (en jij ook :)).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#17 , 02 mar 2012 17:57

dieke, dat kan hoor: breuken zijn minder pijnlijk dan verstuikingen of gescheurde ligamenten. En als er geen interne spier of weefsel geraakt wordt door het gebroken bot, bijna nihil.
Ik heb nog rondgestapt met een redelijk zwaar gebroken voet omdat een opgeroepen dokter dacht dat het een verstuikingske was.
Daar zijn later wel 2 gigantische vijzen dwars doorgedraaid om de boel weer samen te houden...
Amai, stoer kereltje dus inderdaad (en jij ook :)).

mcarma
Topic Starter
Berichten: 34

#18 , 05 mar 2012 10:15

hebben wij ons ook afgevraagd waar hij zijn kuitbeen heeft gebroken. We vermoeden dat hij dit heeft gedaan toen we zijn pamper aan het vervangen waren. Hij slaat nogal graag met zijn benen in het rond en hij zal wss op de zijkant van de kast zijn geslagen. Maar hij heeft er in eerste instantie toch weinig last van gehad want het was pas maandag op de creche dat ze zagen dat hij aan het manken was. Hij wandelde nog maar net dus was al blij dat hij niet elke keer viel dat ik niet zag dat hij mankte.

Soit, heb nog altijd de platen niet opgevraagd, heb ook nog altijd geen rekening gekregen van het ziekenhuis. De eerste kwaadheid is ook al wel wat gezakt en ben nu vooral fier op mijn sterke zoon die niet te snel weent :-)

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”