Opgepakt, in de cel geplaatst, in 12 dagen 15 inspuitingen

acute distonie
Topic Starter
Berichten: 1

Opgepakt, in de cel geplaatst, in 12 dagen 15 inspuitingen

#1 , 28 mei 2010 06:49

Totdat zelfs de verpleegster aan de [naam geanonimiseerd door de webmaster] vertelde dat ik toch al lange tijd rustig was, na 12 dagen vastgebonden te liggen en 15 injecties gekregen te hebben waarvan 3 voor het langtijdig platliggen...

Waar kan ik mijn dossier en alle relevante info opeisen om een onderzoek te starten: wie , waarom , ik deze behandeling heb gekregen. En of het wettelijk was, en of zodoende ik vergoedingen kan eisen voor al de tijd ik af gezien heb door het zombie effect van de medicatie...

Heb vele neveneffecten ondervonden van vele medicatie, acute distonie, ongecontroleerde stijfwording van mijn rechterbeen, dat ik onmogelijk kon wandelen, en moest wachten tot het overging.

Ik ben nu 4 jaar nuchter (zonder medicatie) en voel me prima en heb geen last van psychische ziektes, noch heb ik de afgelopen 4 jaar er last van gehad.

Maar van 1998 tot en met 2005 heb ik niet meer normaal kunnen functioneren hier in Belgie omwille van mijn toestand, en ik geloof dat veel te wijten is aan foute medicaties en diagnoses... Is het haalbaar om schadeloosstelling te eisen voor die hele periode ik niet een normaal inkomen heb kunnen realiseren door gedwongen medicatie en foute hulpverlening>?

AUB reageer enkel met correcte en juiste juridische info

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 28 mei 2010 12:54

Aangezien u uw verhaal zonder inleiding en zeer fragmentarisch en onduidelijk formuleert, denk ik niet dat mensen u echt gaan kunnen helpen. Post uw verhaal eens duidelijker.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 05 jun 2010 14:25

Ga proberen uw tekst uit te rafelen

Reden van opname : vrijwillig of verplicht ( collocatie)
type medicatie .... iets met neuroleptica vermoed ik

Niet normaal kunne functioneren in België ... ergens anders wel?

Geloof te wijten aan .. haalbaar om

Wel vooreerst de wijze van opname - de reden van opname - de behandelingswijze - de diagnose spelen allemaal een rol

Als er schade is moet het verband kunnen bewezen worden tussen oorzaak en gevolg schade ( oorzakelijk verband)
Kan dat ? ... bepaalde medicijnen hebben soms hevige bijwerkingen.

Bent u nog onder behandeling bij therapeut of psychiater?
Laatst gewijzigd door Franciscus op 21 dec 2010 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

neogoa
Berichten: 130

#4 , 21 dec 2010 15:28

vraag een kopie van uw medisch dossier.

Een VOLLEDIGE kopie ( ze durven er nogal eens iets van tussenuit laten) van uw medisch dossier

Stap dan naar uw mutualiteit

Leg klacht neer wegen medische fout.

Zij onderzoeken of er een fout is of niet

Terug naar “Medische Fouten”