nalatigheid huisarts

Rietje36
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

nalatigheid huisarts

#1 , 06 apr 2022 13:10

In februari hier een post geplaats maar omdat ik zelf een tijdje ziek ben geweest dit nimmer gevolgd.
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 367#unread

In navolging op dit bericht.
Alvast bedankt voor de raad.
Juridische dienst en sociale dienst van mutualiteit wimpelt alles af. Ik heb aan hen bewijzen gevraagd van de datums dat mijn man naar de dokter ging.
Ik kan deze krijgen maar ze vragen een attest van erfopvolging voor ze dit geven. Mag men dit vragen want dit is toch privé en hier staat de verdeling van goederen enz in. Wat hebben hun hier mee te maken. Ze kunnen toch zien dat ik op hetzelfde adres als mijn man woonde en ermee getrouwd was.
Dus vreemd dat men zo'n persoonlijk document vraagt hiervoor.

Dan volgende sommigen raden mij af klacht in te dienen. Toch doe ik dat omdat ik vind dat ik dat moet doen. Een advocaat kan ik niet betalen en heb geen zin in een lange kostelijke procedure. Maar nu volgende. Blijkbaar zijn er twee dokters uit dezelfde groepspraktijk die boter op hun hoofd hebben en nalatig zijn geweest. Kan ik voor deze beiden één aanklacht indienen dus niet voor elke dokter appart? Of moet ik misschien de groepspraktijk aansprakelijk stellen? Is er een max termijn om een aanklacht in te dienen na de feiten? Of speelt de termijn geen rol? Alvast bedankt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding