een vraag voor een blinde kameraad

fa472746
Topic Starter
Berichten: 49

Re: een vraag voor een blinde kameraad

#16 , 13 dec 2021 14:42

momenteel is er een twee opinie bezig maar die geeft hem dan een slaappillen en moet binnen driemaanden terug komen en die comunisuurt dan weer niet met de eerste doktor wat ik wil aan tonen is dat men leterlijk de mensen van het kastje naar de muur stuurd en de paciente niet behandelt zo als het hoort en zeker hem niet op de hoogte houd

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 13 dec 2021 16:36

Ben steeds zeer tevreden geweest van de oogafdeling in UZ Leuven. Heb er 3 heelkundige ingrepen gehad aan de ogen. (scheurtje in het netvlies hersteld, oogbolvocht volledig vervangen aan de 2 ogen, evenals cataract verholpen aan beide ogen. Is wel al ondertussen 15 jaar geleden.
Er was hier wel een 10 tal jaren geleden een item waarbij een TS totaal blind werd aan één oog. Dat item werd afgesloten door de beheerders omdat TS een scheldpartij en racistische praat begon, te verkondigen. Ik kan het echter niet meer terugvinden.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 dec 2021 15:30

Dit is een juridisch forum en geen medisch forum. Het lijkt me dan ook raadzaam om de topics te beperken tot de kern van de zaak en deze kunnen we enkel kennen indien we een geanonimiseerde overeenkomst waarvan sprake kunnen inzien. Indien TS geen nadere toelichting kan geven of wil geven, kan dit onderwerp best afgesloten worden om vermijden dat personen en instellingen in een kwaad daglicht worden geplaatst en hierdoor schade kunnen ervaren.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Medische Fouten”