Rugoperatie - heel zwaar + medische fout.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Re: Rugoperatie - heel zwaar + medische fout.

#16 , 22 mar 2021 17:44

Inderdaad - en ook van hoe die jef007 (merci dus, vriend) of Franciscus hier zEI, geen media. Doe maar gewoon. Heel gewoon. De media heeft anders wel aan een oud-assistent chirurge gevraagd in een inteview '.. en heeft u er nooit aan gedacht dat jullie hiermee moesten stoppen toen u zag... ? ' . Dit werkt niet. Ik volg jurylid jef007 mee in dit verhaal, dieje heeft deze website hier ook al goed volgeschreven !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#17 , 22 mar 2021 17:53

Waarom namen ze die beslissingen 'op die manier' en niet op deze manier? Dan heb ik nog een uitje te pellen met mijn familie, want zij hebben de rijkdom, ook neven en nichten. Dat sterrenmeisje verhaal klopt langs geen kanten.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#18 , 22 mar 2021 17:54

Eerder had ik al aangetoond dat de fabrikant ook wou dat iemand heel gebocheld ging uitzien. en het verhaal moest dan zijn dat de chirurg iemand nodig had, iemand onschuldigs waar niemand iets van kon zeggen, om het erop te kunnen doen. het verhaal van nu gelooft niemand.

Reclame

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#19 , 22 mar 2021 17:59

Het antwoord op de oorzaak van die anomalie, zou , als je kijkt naar hoe een 'andere' UZ-chirurg werkt - die moet zich plakken bij de moeders. Via mijn vaderskant wordt mijn rug volledig recht - maar mijn moeders kant niet. Dus het het heef allemaal te maken met het X-chromosoom.

zwartepanter
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#20 , 22 mar 2021 18:01

Echt iets voor die chirurg; en waarom het spel zo werkt, heeft ook een reden, maar ik vind dat bij deze jongen, ze toch .... 'de hoofdvogel' hebben afgeschoten, hahahhahahahahahahahh. Ophoepelen als ze die jongen niet willen begrijpen.
Misschien willen ze de oorzaak van die ongewone kromming helemaal niet vinden, anders werkt het spel niet meer, met de moeders en het kind.

Kristel Peeters
Berichten: 25
Juridisch actief: Nee

#21 , 22 mar 2021 18:35

PLEASE moderators: graag dringend een slot op deze klaagzang, monoloog,

jef007
Berichten: 1679

#22 , 22 mar 2021 18:59

AUB, laat deze gek ophouden!!!!

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#23 , 22 mar 2021 20:03

Als u mij dit zegt, dan heb ik wellicht iets over het hoofd gezien.
Kan dat nu echt niet in één berichtje verteld worden ipv om de 10 minuten een paar woordjes?

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#24 , 22 mar 2021 20:31

Slotje en wat opgekuist
JurecaBE moderator

Terug naar “Medische Fouten”