Domicilie

Jasper123@@
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Domicilie

#1 , 21 feb 2019 15:53

Mijn ouders zijn beide met pensioen en ik zou willen weten of er enige nadelige gevolgen zijn als ik mijn domicilie bij hun zou zetten. Dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 21 feb 2019 16:15

Mijn ouders zijn beide met pensioen en ik zou willen weten of er enige nadelige gevolgen zijn als ik mijn domicilie bij hun zou zetten. Dank
als u schulden maakt en/of veroordeelt word voor een misdrijf en niet kan betalen kan een deurwaarder alles opschrijven en in beslag nemen als uw ouders niet kunnen aantonen dat X, Y of Z van hun zijn met de nodige aankoopbewijzen

Jasper123@@
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 feb 2019 09:29

Dank u, dit had ik reeds gevonden. Maar ik dacht eerder aan pensioen, belastingen enzo. Zover ik kan vinden veranderd daar niets, toch wil ik dit zwart op wit kunnen voorleggen aan mijn ouders. Kan ik hier wettelijke lectuur over vinden of eventueel iemand contacteren, een advocaat ofzo? Dank

Reclame

LeenW
Berichten: 12824

#4 , 22 feb 2019 09:38

U moet daar uiteraard ook effectief wonen om uw domicilie daar te kunnen zetten.

Terug naar “Administratief recht”