Domicilie

omnia76
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Domicilie

#1 , 25 jun 2018 10:35

Beste Forumleden,

In 2012 en 2014 ben ik ambtlijk geschrapt, de eerste keer wegens geen adres, de tweede keer was mijn appartement onbewoond verklaard en kon ik geen nieuw adres voorleggen, zodoende is mijn e+plus kaart en invaliditeitsuitkering ingetrokken;

door de vele problemen ben ik gaan zwerven en nu wil ik weer terug een normaal bestaan opbouwen, dus vroeg ik aan een vriendin of ik tijdelijk bij haar kan komen wonen om zo mijn uitkering en e kaart terug te krygen, zeiden ze tegen haar op gemeentekantoor dat dat niet mogelijk was omdat ik ambtelijk geschrapt ben en dus opnieuw een baan moest zoeken en ergens een studio moest huren en dat terwijl de dienst invaliditeit zei dat ik recht heb op mijn invaliditeit

kan iemand mij hiermee helpen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 jun 2018 11:34

Heb je al tot bij het ocmw geweest, dit is in u geval het eerste aanspreek punt
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 25 jun 2018 23:13

Best het OCMW van de gemeente waar u het laatst ingeschreven bent geweest.
Kleine gemeenten hebben nogal eens de gewoonte de mensen naar een grootstad te verwijzen.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”