Rook hinder

malek001
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

Rook hinder

#1 , 24 jun 2018 23:41

Beste,

Ik woon op de 1ste verdiep, onder verhuur ik een pizza en snackbar, de voetgangers stoep is ongeveer 1,60m breed, en daar heeft de uitbater een tafel met 4 stoelen geplaatst, wat justekes een voetganger er door kan wandelen, das' nu al jaren zo, en ik ben dat nu kotsbeu, want na gegeten te hebben dan roken ze daar onophoudelijk, boven zijn mijn twee ramen constant toe en juist onder de voordeur is er een opening waar vroegen kolen gekipt werd, ge kent da wel, en van daaruit stijgt ook de rook naar mijn kamers boven, zelfs de inkom hal op de gelijkvloer stinkt het verschrikkelijk, heb ik recht om deze rokers te verbieden om langer voor mijn voordeur te roken, komt erbij dat ze tot vroeg in de morgen hieronder zitten te kletsen en te roken, dit is toch geen cafe!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 jun 2018 06:09

Ze staan wel op de openbare weg, nl het voetpad.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

eylis
Berichten: 8840

#3 , 25 jun 2018 08:41

natrekken of de snackbar een terrasbvergunning heeft. Als er slechts een voetganger door kan, kan een rolstoelgebruiker er niet door. Dus dat mag niet.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 jun 2018 09:58

natrekken of de snackbar een terrasbvergunning heeft. Als er slechts een voetganger door kan, kan een rolstoelgebruiker er niet door. Dus dat mag niet

.
100% juist, maar zie toch enorm veel overtredingen, waar je als voetganger in de zomer bijna u erdoor moet wringen.

Ze krijgen een vergunning maar moeten 1 meter vrij houden, na 2 dagen is die meter nog een 1/2 meter.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Administratief recht”