Relatie.

Lailadessel
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Relatie.

#1 , 29 mei 2018 06:12

Hallo

Ik heb sinds kort een relatie met een marokaanse jongen uit Italië. Deze heeft een verblijfspas van 3 jaar. Graag willen we dan ook samen wonen of een huwelijk aangaan, en uiteraard ook een gezin stichten.

De vraag is.
Ik ben een alleenstaande mama met 1 kind uit een vorige relatie. Ben zelf Nederlandse en woon al 15 jaar in België.
Mijn inkomen is niet hoog genoeg om te kunnen bewijzen dat ik hem kan onderhouden.
Graag wil ik een oplossing dat zodra hij hier in België aankomt aan t werk kan. Zodat we ook verder kunnen met ons leven. We zijn allebei dan ook 36 jaar, en willen zo snel mogelijk aan kinderen beginnen.

Mvg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 01 jun 2018 20:31

Deze heeft dus een tijdelijke verblijfsregeling voor Italië?
Marokkaanse jongen en 36 jaar ????
U zal inderdaad moeten bewijzen dat u hem kan onderhouden.
Iemand met een tijdelijke Italiaanse verblijfsregeling naar BE halen zal al niet zo direct mogelijk zijn volgens mijn bescheiden mening. (is te vergelijken met de vroegere oranje kaart in BE).
Best gaat u langs de gemeente en vraagt hoe de regeling nu is.

The_Spy
Berichten: 39
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 jun 2018 06:22

Madam, uw alarmbellen moeten afgaan. Die is enkel en alleen uit op een verblijfsvergunning. Eens gesetteld gaat hij ervandoor!

Reclame

Terug naar “Administratief recht”