Ombudsdienst Leuven onbemand sinds mei 2017

Soral
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Re: Ombudsdienst Leuven onbemand sinds mei 2017

#16 , 19 mei 2018 07:36

Het gaat daar eerder over de oorspronkelijke klacht en niet over de behandeling van de klacht door het bestuur. De klacht wordt namelijk opgevolgd door het bestuur en ze passen hun klachtenreglement correct toe.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
janu
Topic Starter
Berichten: 45

#17 , 19 mei 2018 11:14

bedankt Franciscus,
Jeff 007 ik ben niet akkoord met je standpunt, de ombudsvrouw en/of stad leuven hebben een fout gemaakt ,ze hebben weinig respect voor de burger getoond.

LeenW
Berichten: 12813

#18 , 19 mei 2018 14:55

bedankt Franciscus,
Jeff 007 ik ben niet akkoord met je standpunt, de ombudsvrouw en/of stad leuven hebben een fout gemaakt ,ze hebben weinig respect voor de burger getoond.
Welke wet of verordening verbiedt het tonen van te weinig respect? Wat is "te weinig respect".

Reclame

janu
Topic Starter
Berichten: 45

#19 , 22 mei 2018 20:23

de burger niet informeren dat de dienst onbemand is vind ik van een ombudsdienst misbruik van vertrouwen,de burger bedriegen

janu
Topic Starter
Berichten: 45

#20 , 22 mei 2018 20:24

de burger niet informeren dat de dienst onbemand is vind ik van een ombudsdienst misbruik van vertrouwen,de burger bedriegen

LeenW
Berichten: 12813

#21 , 22 mei 2018 20:42

U hebt er m.i. geen idee van wat "misbruik van vertrouwen" is. Hier staat het vrij goed uitgelegd:

http://www.onlineadvocaat.be/artikels/m ... ertrouwen/

Terug naar “Administratief recht”