Domicilieadres

Peter1107
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Domicilieadres

#1 , 11 feb 2018 08:53

Hallo, ik vertrek voor 3 maanden naar Gambia, waar ik getrouwd ben sinds twee jaar maar het word in april officieel gemaakt door de rechtbank ginder. Nu is het de bedoeling om na de 3 maanden terug te keren om de papieren in orde te brengen om voorgoed naar ginder te kunnen vertrekken, ik heb mijn werk opgezegd en daarmee ik een conciërge woning had heb ik ook geen adres meer. Ik wil in orde blijven zolang ik geen zekerheid heb dat ik naar ginder kan vertrekken met een visum en ook dat ik kan terugkomen zonder al te veel moeilijkheden om terug ingeschreven te kunnen worden. Ik wil niet aan mijn familie vragen om een domicilieadres te kunnen plaatsen. Is een kamer voor domicilie huren ok voor een paar maanden of heb ik wel een domicilie nodig voor die maanden.
Grtz Peter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 feb 2018 09:27

Je kan een referentie adres vragen bij je OCMW
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

artemis
Berichten: 3293

#3 , 11 feb 2018 11:12

Je kan wel aan je familie vragen om er een referentieadres te plaatsen. Dat is een officieel adres maar geen domicilie.

Reclame

Peter1107
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 feb 2018 11:13

Ok dank je, zal er eens langs gaan. Grtz Peter

Franciscus
Berichten: 38592

#5 , 12 feb 2018 15:30

OCMW zal vermoedelijk geen referentieadres geven - is meestal voor daklozen en personen die uit gevangenis of andere instelling komen.
Dus best bij familie.
Wel een beetje naar beneden scrollen.
http://www.ibz.rrn.fgov.be/nl/bevolking ... registers/

Terug naar “Administratief recht”