Referentieadres

K2020
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Re: Referentieadres

#16 , 07 dec 2017 19:07

>
Laatst gewijzigd door K2020 op 07 dec 2017 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
K2020
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#17 , 07 dec 2017 19:10

@ buitenlandbelg. U heeft een link gelegd naar een dubieuze website. Ik raad zo'n website niet aan. Die website ziet er zeer amateuristisch uit. Ik lees zo'n simpele website zelfs niet, want er zijn er betere die wel onbevooroordeeld, deskundig en onafhankelijk advies geven, maar ik link er niet naar, want ik heb er geen belang bij, temeer ik geen reclame maak. Ieder burger wordt geacht zijn eigen beslissingen te kunnen nemen, zo niet bestaan er wetten om de betrokkene burger bij te staan in zijn of haar leven.
Laatst gewijzigd door K2020 op 07 dec 2017 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

buitenlandbelg
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 dec 2017 19:10

@ buitenlandbelg. mooie linkjes, naar mooie website, maar wat is nu het advies voor Freddymercury? Hoe kan Freddymercury zijn probleem oplossen?'
Op wettige wijze zoals de tienduizenden Belgen dat probleemloos doen die in het buitenland werken.
Dat betekent binnen de mogelijkheden blijven die wettelijk voorzien zijn en zeker niet de illegale schemerzone opzoeken waarin mensen die trachten van verschillende walletjes te eten (proberen te) gedijen.

" Ik raad zo'n website niet aan. ", : maar wel de inhoud ervan, u zegt exact hetzelfde!
Laatst gewijzigd door buitenlandbelg op 07 dec 2017 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

K2020
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#19 , 07 dec 2017 19:18

@buitenlandbelg U publiceert zelf linkjes naar websites van overheden in BE die indirect advies verstrekken over hoe verhuizen naar Bulgarije. Blijft het recht van iedere EU-burger te vestigen waar hij wil. In mijn schrijven had 'Bulgarije' ook 'Nederland' of 'Frankrijk' kunnen zijn, met het enige verschil het belastingtarief in die andere landen meer dan 10 % bedraagt. Trouwens er is nog ten minste één EU-lidstaat die zelfs minder dan 10% belastingen heft.

buitenlandbelg
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#20 , 07 dec 2017 19:24

@buitenlandbelg U publiceert zelf linkjes naar websites over overheden in BE die indirect advies verstrekken over hoe verhuizen naar Bulgarije. Blijft het recht van iedere EU-burger te vestigen waar hij wil. In mijn schrijven had 'Bulgarije' ook 'Nederland' of ' Frankrijk' kunnen zijn, met het enige verschil het belastingtarief. Trouwens er is nog ten minste één EU-lidstaat die zelfs minder dan 10% belastingen heft.
Daar gaat het niet om, jij geeft suggesties om alles te belazeren. Je hebt uw schepen totaal verbrand door illegale oplossingen te suggeren.
Punt uit. Andere forumbezoekers zullen wel oordelen.
Ik heb mijn bijdrage voor de vraagsteller geleverd en nu: salut!

K2020
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#21 , 07 dec 2017 19:24

@buitenlandbelg. Hoe kan Freddymercury - in concreto omschreven - zijn probleem oplossen? Wat moet hij praktisch doen? Verhuizen naar het buitenland of niet?

K2020
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#22 , 07 dec 2017 19:32

@buitenlandbelg. Ik heb mijn schepen niet verbrand, integendeel gaf ik de vraagsteller een keuze om zijn probleem eventueel op te lossen, zowel een binnenlandse als buitenlandse keuze, want ik vrees er voor zijn afvoering van ambtswege op termijn onvermijdelijk wordt, omdat een admin.ref.adres maar voor één jaar wordt toegekend voor beroepsredenen.

Terug naar “Administratief recht”