Speciale strook op voetpad naast garage

dubbelzak
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Speciale strook op voetpad naast garage

#1 , 18 okt 2017 22:44

Mijn overbuur een landmeter had een bureau die ganse straten tekende en plande . In mijn dorp heb je een kasseistrook op het voetpad naast een garageingang . Het lijkt op een speciale strook waar je op kunt stilstaan of rijden tot in je garage.
Hij moest even naar de bank daar ,stilstaan mocht volgens hem . Panning is van zijn planbureau en toen er nog geen automatische poorten waren. IDK.
Afbeelding

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
P-Stone
Berichten: 280

#2 , 18 okt 2017 22:58

En wat is uw vraag ?

Didymus
Berichten: 2061

#3 , 18 okt 2017 23:01

Naar de bank gaan is niet stilstaan (=de tijd nodig om mensen te laten uitstappen of te laden en te lossen), maar parkeren. Op het trottoir en op de verhoogde berm is parkeren én stilstaan verboden.

Wat mij betreft heeft uw overbuur dus ook een aangepaste versie van de wegcode erbij gekregen. ;)
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

dubbelzak
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 okt 2017 23:31

Gehandicapt op achterruit. Zo ne zwanzer kan dat toch niet zijn .

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#5 , 18 okt 2017 23:36

Gehandicapt op achterruit. Zo ne zwanzer kan dat toch niet zijn .
Waarschijnlijk in zijn hoofd.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Administratief recht”